Summa sidvisningar

tisdag 8 maj 2012

Idag

Ja idag kan jag skriva varför jag ska blogga.
Vi ska flytta till Indien till staden Bangalore.
Vi ska bo där i 2 år. Min man kommer att jobba där och jag ska göra något annat. Blogga och serva maken?

Det är inte så lätt tex att få saker gjorda man får ta allt med ro.

I Bangalore bor det ca 6 miljoner människor? Ja jag har hört från 6 till 12 miljoner?? Man vet inte hur många då man inte kan kolla upp det så som vi gör. Många är så kallade papperslösa.
Vi har blivit varnade för misären där. Antingen så älskar eller hatar man landet.
Jag hoppas att vi kommer att älska landet.
Idag så går man ut med att min man kommer att byta jobb så först nu kan jag skriva om det här.

På fredag så ska vi åka på
Pre-visit till Bangladore.
Vi ska kolla hur vi ska bo och lite annat.

Visar en bild på Eveline vårt minsta barnbarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar