Summa sidvisningar

lördag 16 februari 2013

Lördag

Idag så ska vi ut och försöka träffa bollen igen.
Lektion nr 2.
Det är kul tycker vi båda och idag så följer både Terese och Julia med.
Visar 2 foton från Driving ranch.
Bild 1-2

När vi åker ut till golfklubben så åker vi igenom ett område med många plantskolor.
Det blir också bilder från det.
Bild 2-4

Jag vill också visa hur byggarbetarna bor vid byggena. Men jag har bara en bild på det.
De bor i skjul gjorda av korrugerad plåt. Eller i små hus byggda av lecca block som de murar upp direkt på eller bredvid arbetsplatsen. Där bor hela familjen och de små barnen springer omkring mitt bland de som arbetar. Lite väl farligt tycker jag.
Bild 5

Jag tog några foton på en växt vid poolen den är så fin och har blommat i flera månader.
Har ingen aning om vad den heter men blommorna som Terese och Julia har i håret heter
Frangipani.
Bild 6-7 , 8

Julia håller i en vattenmelon, de säljs utefter vägarna.
Bild 9

Tog två bilder från marknaden i Vartur som är varje söndag.
Bild 10-11

Tog en kul bild i Mumbai men ska göra en sida om resan dit senare för jag har missat det.
Kolla vad han fraktar på cykeln.
Bild 12























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar